Monday, January 31, 2011

postheadericon Vnitrni zmena

Tenhle prispevek nebute tolik o Indii jako spis o tom k cemu jsem tady dosla uvnitr sebe. Diky praci na vyrovnavani a discipline v predchozich dvou letech jsem se velmi posunula smerem k vnitrni zmene. Drive jsem byvala hodne negativni hlavne ve vztahu k sobe same a vse jsem tak nejak vnimala skrz svuj negativni pohled. Dva tydny tu ted prochazim veskerou praci, kterou jsem za ty dva roky udelala a nestacim se divit k jakym zmenam v me osobnosti a chovani doslo! Nejenze jsem se zbavila zakladniho negativniho klimatu, ale dokonce mi zmizela vetsina negativnich myslenek o sobe same a jsem schopna se zcela prijmout takova jaka jsem! Tohle zjisteni me uplne naladilo na jinou frekvenci a nebyt neustale unavy, tak jsem opravdu stale stoprocentne stastna!

Ke vsemu tomuhle se jeste pridala zkusenost z transferu, ktery jsem delala nekdy pred tremi dny. Jiz delsi dobu se snazim odpovedet si na otazku ,,Jaka je pricina meho spatneho sluchu?”, uz jsem dostala nejake odpovedi, ale vetsinou ne zcela uspokojive, takze jsem si od tohodle transferu slibovala hodne. Zacala jsem ho tematicky u sebe v uchu a cely proces byl velmi zajimavy. Dostala jsem se na mesic a ke Slunci ke sve Vnitrni pruvodkyni. Te jsem se zeptala na onu otazku a cekala co mi odpovi, velmi jsem se snazila zcela vypnout vsechny racionalizace a rusive myslenky. Najednou to prislo, velmi silny negativni pocit projel celym mym telem a na mysl mi zacaly prichazet tyto informace jakoby je rikalo me telo: ,,cela leta jsi me plnila negativnima myslenkama, rikala jsi mi jak se nesnasis, jak by ses nejradeji zabila, jak jsi priserna, jak cele telo je priserne, nechutne, atd. Naprogramovala jsi sve telo timhle destruktivnim a degenerativnim smerem, ono jen plnilo to co jsi mu rikala.” Mela jsem uplne neuveritelne silny pocit az skoro bolest z toho jaka pravda se na me valila. Citila jsem to v celem tela a uvedomila si, ze vsechny moje problemy od nejakych 11-ti let – bolesti zad, spatny zrak, problemy s mocovym mechyrem, problemy se sluchem, se zazivanim, bulimie, proste vsechno tohle jsem si zpusobila jen a jen ja sama svymi negativnimi myslenkami o sobe same! Byla jsem z toho tak hotova, ze jsem skoro nemohla dal... Po chvili prozitku jsem se vzmohla na dalsi otazku smerem k me Vnitrni pruvodkyni, tentokrat jsem se ji zeptala ,,Co mam udelat pro to abych sve telo uzdravila?”. Odpoved znela ,,zacni milovat kazdou svou bunku v tele, kazdy organ, cele sve telo, neutapej se v negativnich pocitech a myslenkach, bud naplnena laskou, pak se uzdravis”. Takze juch. Vsechno tohle jsem uz samozrejme tak nejak vedela, ale ted jsem to prozila uplne naplno a byla si jista tou pravdou, ktera za tim lezi.

Pisu sem tenhle zazitek hlavne proto abych se podelila o to jakou vahu ma to co rikame svemu telu a sami sobe. Spoustu nemoci si muzeme rozvinout zcela sami a potom jen koukame, ze jsme nemocni, nechapeme proc a bezime k doktorovi aby nam na to dal nejake prasky. Jak jsem ale cetla v nekolika knizkach, napriklad od doktora Bernieho Siegela ,,Mir, laska a uzdraveni”, v ,,Ceste” od Brandon Bays nebo v ,,Doktorovi snu” od Adama, spousta nemoci je psychickeho puvodu a stejne tak si je muzeme ,,zazracne” psychicky vylecit. Samozrejme se clovek nemusi hned nenavidet aby do sebe dostal nejakou nemoc, staci v sobe potlacit nejake negativni emoce nebo mit jine psychicke problemy, ktere clovek neresi... Verim, ze tim, ze jsem na sobe zacala pracovat a zcela zmenila sve negativni naprogramovani, vyhla jsem se nejake vaznejsi nemoci, ktera by zrejme na muj vlastni povel prisla. Takze ted opravdu kazdou volnou chvilku pracuju na lecbe laskou a jsem vdecna za vsechny vnitrni objevy ;).

Vnitrni pruvodce je rizeny zazitek.


Transfer slouží k uspořádání psychického fungování. Nemá terapeutickou funkci, je určený k integraci mentálních obsahů (životopisných, situačních, náplní životních plánů atd.), směřuje k rostoucí integraci a vnitřní koherenci tak, aby vědomí bylo schopno rozšiřovat své možnosti.

3 comments:

Rozpustilé V said...

Tyjo, Míšo, moc děkuju za tenhle příspěvěk. Zrovna sem v Litvě na Erasmu a přesně tohle sem potřebovala slyšet, uplně mi to zvedlo náladu. Držím Tobě i Tvýmkamarádům moc palce,ať se to vydaří. Já na to koukám z tý druhý, lékařský stránky, talže číst o alternativám a o pocitech je pro mě dost zajímavý a obohacující.
Ještě jednou, hodně štěstí a krásných chvil. A ať to pomůže!!!!

Verča W.

Míša said...

Ahoj Verčo, díky moc za fajn komentář!! Jsem ráda, že se ti tenhle příspěvek líbil, trochu jsem váhala jestli ho sem dát, ale pak jsem si říkala, že přesně proto mám tenhle blog ;), takže by byla blbost sem nedat něco takhle zásadního (pro mě). Jak je v Litvě? Na jak dlouho tam jsi? Díky za přání! Taky ti moc přeju ať jsi moc šťastná a užíváš si každou sekundu života! :) S láskou Míša

Michaela said...

Ahoj zlaticka :)) Týjo, jsem opravdu moooc ráda, že žijete takhle naplno a šťastně. Jste pro mě obrovskou inspirací a vždycky, co vás znám, jste byli :* Často na vás myslím a jsem moc vděčná za to, že jsem mohla strávit prima snídani čtením tohoto blogu :) Míšo, jsi geniální pisatel ;) Právě jdu meditovat a tak vám vyšlu co největší porci vesmírný léčivý energie, všechny vás moc zdravím a posílám nesčetná objetí, Míša Č.

O MilujuTeMiluju

Puvodne blog o mem pobytu v LA, nyni sem davam predevsim prispevky o nasem pobytu v Indii, kam jsme se vypravili s pritelem Honzou a spolecnym kamaradem Zdendou za alternativni lecbou. Ja se lecim s poruchou sluchu, Honza s ulcerozni kolitidou (zanet tlusteho streva) a Zdenda s tezkou poruchou michy.

Fotky z Indie naleznete na Honzove Facebook profilu

Kategorie

O autorce blogu

My Photo
Míša
jsem humanistka z Ceske republiky, ktera miluje vsechny a vsechno (nebo se o to zatim aspon snazi), venuje se osobnimu rozvoji a spiritualite a ze vseho nejvic si preje stesti pro vsechny lidi kolem sebe (vsude na svete ;) ) Velkou inspiraci pro me je myslitel Silo (predevsim pak knizka Silovo poselstvi) a prace Skoly, ktere se rozviji v Parcich studii a reflexe vsude po svete. Viz. www.parkstudii.cz a www.silovoposelstvi.cz
View my complete profile
Powered by Blogger.